Kırışıklık Tedavisi

gorsel4

Kırışıklık Tedavisi

Yüzümüzde aşırı çalışan mimik kasları, kırışıklık ve  yüz çizgilerine yol açıyor ve bizi olduğumuzdan daha yaşlı gösteriyor. Bu çizgilerin cerrahi ile giderilmesi çok zahmetli olabiliyor. Yüzdeki kırışıklığa yol açan  mimik kaslarına  injekte edilen madde ile en az dört ay süreyle size daha çekici ve daha genç bir görünüm kazandırıyoruz.
Uygulama yirmi dakika sürüyor ve hemen normal yaşamınıza dönebiliyorsunuz.
-”Kaşlarımın arasındaki çizgi beni aslında olmasamda, kızgın gösteriyor.”
-”Alnımdaki çizgiler beni olduğumdan daha yaşlı gösteriyor.”
-”Gülmeyi seviyorum, ama göz kenarlarım çok fazla kırışıyor.”
-”Kaşlarımın daha fazla kalkık olmasını isterdim.”
Belki sizde bu tip bir yakınma içerisindesiniz veya kırışıklık tedavisini merak ediyorsunuz ve daha fazlasını bilmek istiyorsunuz. Ve kırışıklık tedavisinin sizin için uygun olup olmadığını merak ediyorsunuz.

Kırışıklıklar Nasıl Olur?

Yüzümüzde mimiklerimizi her hareket ettirdiğimizde yani güldüğümüz, kızdığımız, şaşırdığımız zaman cilt altındaki kaslar hareket eder. Bu hareketlerin sürekli tekrarlanmaları ile zamanla yüzümüzde kırışıklıklar oluşur. Bu kırışıklıklara dinamik kırışıklıklar adı verilir.Kişinin mimiklerini kullanma sıklığı, güneşe maruz kaldığı süre, cilt ve kas yapısı, yaş ve cinsiyet bu kırışıklıkların seviyesinde belirleyicidir.

Kimler  Kırışıklık Tedavisi için Uygundur?

18-65 yaş aralığı içerisindeyseniz ve olabileceğinizin en iyisini görünmek istiyorsanız Kırışıklık Tedavisi sizin için uygundur. Görünüşüne önem veren binlerce kadın ve erkek Kırışıklık Tedavisinin faydalarını keşfetti. Sadece sanatçılar, politikacılar, modeller değil , öğretmenler, anneler ve iş dünyasından ve hayatın her alanından insanlar.

Kırışıklık Tedavisi Nedir?

Kırışıklık Tedavisi zamanla yüzde oluşan dinamik kırışıklıkları, çizgileri azaltan basit, cerrahi olmayan bir uygulamadır.
Yirmi dakikalık bir uygulama ile kırışıklıklara yol açan kasları 4 ila 6 aya kadar gevşetir. 3-7 gün içerisinde etkili olmaya başlar.
Kolay, hızlı ve iyileşme süreci gerektirmeyen bir uygulama olduğu için birçok insan uygulama sonrası işine ve günlük hayatına geri döner.

Kırışıklık Tedavisi Hangi Bölgelere Uygulanır?

Özellikle mimik kaslarının hareketine bağlı olarak ortaya çıkan alın bölgesi, kaş arası ve göz kenarı çizgileri Kırışıklık Tedavisine son derece iyi cevap vermektedir.
Bunun dışında üst dudak ve boyun çizgileri tedavi edilebilir.
Ayrıca el,ayak ve koltukaltı bölgeleri terleme tedavisinde de kullanılmaktadır.

Uygulama Nasıl Olur?

Doktorunuz en iyi sonucu alabilmek için enjeksiyon yapılacak bölgeyi tespit eder. Anestezi gerekmez, hassasiyete göre belki anestetik bir krem veya buz kompresi uygulanabilir. Uygulanacak her bölgeye çok az dozlarda tatbik edilir. Uygulama süresi yaklaşık 20 dakikadır. Normal günlük işlerinize hemen geri dönersiniz.

Kırışıklık Tedavisinin Etkisi Ne Kadar Sürer?

Kırışıklık Tedavisinin etkisi 4-6 ay kadar sürmektedir. Tekrar eden uygulamalarda bu süre artmaktadır.

Yan Etkisi Var Mıdır?

Bilinçli ve tecrübeli ellerde yan etkisi çok azdır. Çok nadir olarak, baş ağrısı veya yanlış yere uygulama sonucu geçici göz kapağı düşüklüğü görülür. Enjeksiyon alanında nadiren hafif kızarıklık görülebilir, makyajla kolayca kapatılabilir.

Kırışıklık Tedavisi Uygulamaları Ağrılı Mıdır?

Ç̧ok az ve kısa süreli batma hissi duyulur. Uygulama tamamlandığında genellikle hiçbir ağrı kalmaz.

Uygulamaya Devam Etmezsem Kırışıklıklarım Daha Kötüye Gider Mi?

Hayır. Aksine her yaptırdığınız uygulama sonrası gittikçe daha iyiye giden bir görünümünüz olur.

Uygulama Öncesi Dikkat Edilecek Noktalar?

Doktorunuza, mevcut sağlık sorunlarınız ve varsa kullanmakta olduğunuz ilaçlar hakkında bilgi veriniz.
Gebelik ve süt verme hallerinde Kırışıklık Tedavisi uygulaması önerilmez.
Kırışıklık Tedavisi uygulanacak bölgede daha önce herhangi bir ameliyat geçirmiş iseniz veya ağır nörolojik hastalıklarınız varsa bu konuda doktorunuzu bilgilendiriniz.
Kırışıklık Tedavisi yada diğer Tıbbi uygulamalar hakkında etraftan duyduğunuz şeylere lütfen kulak asmayın, mutlaka doktorunuza danışarak doğru bilgiyi edinin.

Daha detaylı bilgi almak için bizi arayabilirsiniz: